Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
Triggern fungerar inte på riktigt samma sätt i den, ganska stor skillnad på MS1 och MS2 mjukvarorna, i MS2 kan du ju välja att trigga på rising eller falling m.m.....m.m....
Detta är iaf vad jag jobbad utifrån med min, modererade de inställningarna lite senare... men det var grunden jag tog. Med MS1 + MSnS-e hi-res (den du...haha ).
Har för mig triggern stämmer inom +/-0.5 grader eller nåt sånt.
Car: Peugeot 405 1990
Engine: 1.9 litre, 4-cyl, 8 valve, XU9JAZ. appllies to any other XU5 or XU9 (including the 16v) series running Motronic or Magneti Marelli (Solex) G5, G6, 8P ECU. Older models fitted with dizzy cap delivering spark, later ones with wasted spark.
Wheel type: 60-2 @ fly Sensor type: OEM vr sensor Wheel alignment: Tooth number 20 is under the sensor when engine is @ TDC
SNILLET wrote: Med MS1 + MSnS-e hi-res (den du...haha ).
Sånt som får mig att ogilla MS
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.