antipolution fault??
-
roggmaister
antipolution fault??
hejsan har lite problems med min peugeot 307 sw -04 bilen. motorlampan blinkar och bilen går nu bara på 3 cylindrar samt att felmeddelande antipolution fault visar sig i displayen. kan det vara att nån av lamdasonderna har gett upp??? ( är det inte 2 på denna modell??) tacksam för hjälp. mvh roggmaister
-
roggmaister
Re: antipolution fault??
roggmaister wrote:hejsan har lite problems med min peugeot 307 sw -04 bilen. motorlampan blinkar och bilen går nu bara på 3 cylindrar samt att felmeddelande antipolution fault visar sig i displayen. kan det vara att nån av lamdasonderna har gett upp??? ( är det inte 2 på denna modell??) tacksam för hjälp. mvh roggmaister
INGEN???? Eller kan det va en tändspole som gått måntro??
använd sökfunktionen...
glöm inte AND mellan orden typ;
antipolution and fault
sedan sök, du får minst 10 träffar.
glöm inte AND mellan orden typ;
antipolution and fault
sedan sök, du får minst 10 träffar.
Peugeot Sport Club | CREW
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
roggmaister wrote:roggmaister wrote:hejsan har lite problems med min peugeot 307 sw -04 bilen. motorlampan blinkar och bilen går nu bara på 3 cylindrar samt att felmeddelande antipolution fault visar sig i displayen. kan det vara att nån av lamdasonderna har gett upp??? ( är det inte 2 på denna modell??) tacksam för hjälp. mvh roggmaister
INGEN???? Eller kan det va en tändspole som gått måntro??
Jo eftersom att motorlampan blinkar och inte lyser med fast sken så gissar jag också på tändspolen (tändkasetten)
406 turbo
106 XT
106 XT
- svarta_fåret
-
roggmaister
roggmaister wrote:hejsan har lite problems med min peugeot 307 sw -04 bilen. motorlampan blinkar och bilen går nu bara på 3 cylindrar samt att felmeddelande antipolution fault visar sig i displayen. kan det vara att nån av lamdasonderna har gett upp??? ( är det inte 2 på denna modell??) tacksam för hjälp. mvh roggmaister
hittat på felet... var en spridare som tackat för sig:(