Som rubriken, 5 dörrars 206:a.
Pris max cirka 35000, prisnivå jag siktar på cirka 20-25000.
Men bilar med större mek fel är också av intresse, motorbyten m.m. är jag inte främmande för om priset är rätt.
5 dörrars 206:a
5 dörrars 206:a
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Är ju inte så att det är BRIST på dem på begmarknaden, men sådär 75% av dem verkar ha RUTTNA bakvagnar och för stor prislapp i förhållande till det.
Jag menar ruttna... på riktigt, kollade på en idag där ena bakhjulet kunde flyttas 2-3cm fram å tillbaka.
Jag menar ruttna... på riktigt, kollade på en idag där ena bakhjulet kunde flyttas 2-3cm fram å tillbaka.
Hans Hellström
- FR Autosport
- Guldmedlem

Jag har en. Har inte hunnit tagit kontakt som sagt. Vi kanske kan ta det över telefon?

Motorsport and Performance for Peugeot & Citroen
www.fr-autosport.se
[email protected]
+46 70 386 54 34
Oreca - Skynam - CSC - PAM Sport - AC Sport
- FR Autosport
- Guldmedlem

hahahahaMorbidio wrote:SNILLET wrote:Jag menar ruttna... på riktigt, kollade på en idag där ena bakhjulet kunde flyttas 2-3cm fram å tillbaka.
Haha, coolt med ställbart!

Motorsport and Performance for Peugeot & Citroen
www.fr-autosport.se
[email protected]
+46 70 386 54 34
Oreca - Skynam - CSC - PAM Sport - AC Sport
Det bästa är att folk alltid säger "jag har aldrig märkt nåt" när man frågar om bakvagnen. Eller "den klarade besiktningen".SNILLET wrote:Är ju inte så att det är BRIST på dem på begmarknaden, men sådär 75% av dem verkar ha RUTTNA bakvagnar och för stor prislapp i förhållande till det.
Min 1000-kronors LeMans klarade också besiktningen, trots dålig bakvagn och en hel del övriga tveksamheter...
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.