filmträff söndagen 21dec i göteborg
filmträff söndagen 21dec i göteborg
Den 21e har jag och wavik tänkt plocka fram videokamerorna för att föreviga några stunder över vad man kan göra bakom ratten på en pugg. Bland annat ska vi få se vad en splitter ny RC, fullknökad med det senaste från peugeots ingenjörer under skalet, är god för mot en 10 år äldre kälke, nämligen 405 T16. Filmerna är sedan tänkta att hamna på våran klubbsida.
RCmaniac och greven har lovat att komma, men alla är bjudna för lite mano vs mano framför kamerorna som troligen blir minst två st.
Vi räknar inte med att detta blir någon utdragen grej, men innan vi bältar fast oss i stolen kanske vi alla kan vill fylla på våra energireserver med en burgare och bara snacka lite skit. Givetvis vore det intressant om det dyker upp andra modeller, framför allt 206 GTI samt kanske en 205 MI16 (linus?) för lite jämförelser.
Något som verkar intressant?
RCmaniac och greven har lovat att komma, men alla är bjudna för lite mano vs mano framför kamerorna som troligen blir minst två st.
Vi räknar inte med att detta blir någon utdragen grej, men innan vi bältar fast oss i stolen kanske vi alla kan vill fylla på våra energireserver med en burgare och bara snacka lite skit. Givetvis vore det intressant om det dyker upp andra modeller, framför allt 206 GTI samt kanske en 205 MI16 (linus?) för lite jämförelser.
Något som verkar intressant?
.::Independent Variant User::.
- Peter Igelhammar
- Crew

ska bonka på brorsan så vi se. Hans 205mi16 vs 206 rc hade vatt mer rätttvist.. Förslag e en kamera i starten o en vid mål. f*n det hade vatt kul att komma o bara glo. Chryslern mot en 205 jr kanske

Peugeot Sport Club Crew
http://www.igelhammar.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga
Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16
Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
http://www.igelhammar.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga
Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16
Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
- Håkan.S
- Klubbmedlem

- Magnus Börjesson
Var ska vi träffas? Behöver vi några förberedelser Rosen? Ring mig i så fall!
Med Vänliga Hälsningar
Michael "Flash" Kordon
Founder of Peugeot Sport Club of Sweden since 1996
Förutsättningen är såklart att minst en RC kommer och att det inte är vinterväglag i form av snöl o is på vägarna.
Jag är och festar på lördagen och kramas på natten till söndagen, så det får f*n inte va innan 12 alltså.
Förutsättningen är såklart att minst en RC kommer och att det inte är vinterväglag i form av snöl o is på vägarna.
.::Independent Variant User::.
- Fredrik Sjöberg
Jag jobbar oxå..=/
Så typiskt för jag jobbar 11-20...
...hade varit kul o få komma ut o kolla lite iaf! Kan ni inte köra nånstans runt Landvetter flygplats istället? Så kan jag ju kolla lite.. 
Svart 306 Gti -99
Medlem #818
Medlem #818
Jag är här! Jag kommer såklart dit, men jag behöver veta en tid senast fredag och kan bara bidra med min närvaro under en timme
Men det räcker väl?
Vad sägs om att mötas upp någonstans på Hisingen? Lite lättare att hitta en bra sträcka där..
Faaan att jag bytt till vinterdäck. Drog på lite igår och den spinner alldeles för mycket.. Men jag pallar ändå inte att byta tillbaka för detta nu. Jag räknar med att få pisk ändå.. Bara jag får chans till revansch i sommar!
Ha en bra dag!
Vad sägs om att mötas upp någonstans på Hisingen? Lite lättare att hitta en bra sträcka där..
Faaan att jag bytt till vinterdäck. Drog på lite igår och den spinner alldeles för mycket.. Men jag pallar ändå inte att byta tillbaka för detta nu. Jag räknar med att få pisk ändå.. Bara jag får chans till revansch i sommar!
Ha en bra dag!
Bumbi: Har extraknäck på Silvan varannan helg, till vardags håller jag på med mitt examensarbete på Volvo Car Special Vehicles, färdigt jan 2004. Sen blir det, peppar peppar, riktigt jobb.... o mer pengar till bilen...
//Linus
//Linus
//Linus 205 16v
205 16v rockade fett
405 Mi16 funkade som vinterbil
BMW e46 färdigutvärderad
508 SW GT rullar sen 1 augusti 2011
205 16v rockade fett
405 Mi16 funkade som vinterbil
BMW e46 färdigutvärderad
508 SW GT rullar sen 1 augusti 2011