Info nedan kommer tydligen från Bilsport. Den ligger ute på CRS hemsida inför vår körning på fredagen. Troligen samma arr på Lördagen...
Bilsport wrote:Tanken med träffen/körtillfället är att era medlemmar ska kunna testa vår Superstage och få en egen tid att jämföra med. Av tidsskäl hinner vi inte med hur många körningar som helst, utan har begränsat antalet till 10-15 bilar. Ni får plocka ut en blandning av modeller, som bäst representerar klubben.
Vi börjar med samling klockan 9.00. Då går vi igenom vilka som vill köra, lite praktiska detaljer och tar bild på alla förare. Därefter någon gång mellan 9.30-10.00 börjar vi köra. Vid 12-13 tar vi en gruppbild på hela klubben. Sedan fortsätter vi körningen till ca 16. Vi tar ingen lunchpaus, utan var och en får lösa det själv. Det finns ingen servering eller andra bekvämligheter på plats, men man kör in till Emmaboda på fem minuter.
Självklart är klubbmedlemmar som inte vill köra välkomna som besökare. I övrigt undviker vi publik av säkerhetsskäl.
Under dagen behöver vi hjälp med funktionärer från er för att hålla ordning på körordningen, koll på konerna och tidtagningen. Samt givetvis eventuell städning efteråt. Detta brukar dock aldrig vara problem att fixa på plats.
mvh / Lasse
SevenPlus för pallbocks-rejsing ClioSport för shopping-rejsing V70 för brux-rejsing
Jo, det är med största sannolikhet ovanstående enligt Lars Falk som gäller, men jag har inte fått den infon direkt från Bilsport. Samma formulering finns på rejsa.nu. Bilsport kunde dock inte bekräfta att så var fallet, de ska ringa och gå igenom detaljer. De är mitt under produktion av ett nummer, så det kan kanske dröja några dagar.
Pär wrote:Jo, det är med största sannolikhet ovanstående enligt Lars Falk som gäller, men jag har inte fått den infon direkt från Bilsport. Samma formulering finns på rejsa.nu. Bilsport kunde dock inte bekräfta att så var fallet, de ska ringa och gå igenom detaljer. De är mitt under produktion av ett nummer, så det kan kanske dröja några dagar.
Men 9.00 är definitivt en lågoddsare.
Tack för det
-----------
*306 GTi*
##Rostig Rex-cykel 3vxl ##
-----------
Avställd pga indraget körkort Inte nu längre
Pär wrote:Inget medlemskrav på medföljande i bilen. Dra inte dit horder av folk bara.
Ok. Man kan ta dit vettigt folk antar jag då. Mina föräldrar pratade om att ta en tur med husvagnen i det området då, de är ju ganska lugna av sig och lär inte springa ivägen om de kommer och kollar lite...
Pär wrote:Inget medlemskrav på medföljande i bilen. Dra inte dit horder av folk bara.
Ok. Man kan ta dit vettigt folk antar jag då. Mina föräldrar pratade om att ta en tur med husvagnen i det området då, de är ju ganska lugna av sig och lär inte springa ivägen om de kommer och kollar lite...
Be dın farsa skaffa en koppel tıll morsan bara....man vet aldrıg vad hon for för sıg ner hon ser en massa unga spenstıga kıllar
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se _________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig" Dean Martin _________________ Rachid Rachid Peugeot Sport Club
Nu saknar jag vad jag vet bara en st M12x1,25mutter för att bilen ska bli färdig.. skoj..
F-N vad jag hatar veckopendling.. allt som går att göra nu är att köpa en mutter i veckan och hoppas att inget annat skiter sig vid monteringen på fredagkväll.. Tryggt med marginaler
marginaler? vad är det, idag borrade jag ur skruvar och gängade om i min "nya" turbo, imorgon skall jag montera den, fixa oljereturen som dummar sig, mappa och se hur det går (jag hatar orginal tändning.. räcker ingenstans) och försöka få den snabb.. just nu går den snålt med effektbortfall som följd
har jag tur hinner jag montera nät över hålen i huven också.. aaah, sa jag att jag måste åka på internat med skolan 18-20'e? går ej att komma undan och jag kommer inte komma hem de dagarna.
jag har alltså tills på tisdag, planerna om motorputs till superstage hinns inte med, nu är det säker funktion som eftersträvas.
däckutlåning / uthyrning välkomnas, ev. om någon har slicks att sälja så är jag på.. annars satsar jag hårt på slöaste 205 .. turbo lönar sig inte där tror jag + att jag åker sletna gatdäck.. (och nu går bilfan snålt som sagt)