Jag har en kenwood flip-front cd-spelare som följde med bilen så jag har ingen manual. problemet är att jag inte får igång den längre. Koden borde vara avstängd, vilket inte borde göra skillnad eftersom jag inte kan knappa in koden när fronten inte "flippar". Detta började efter att jag böt batteri. Jag har kollat men jag ser ingen kabel som skulle vara urkopplad.
Någon som vet vad jag skall göra?
kenwood flip-front **PROBLEM**
Re: kenwood flip-front **PROBLEM**
finnjävel wrote:Jag har en kenwood flip-front cd-spelare som följde med bilen så jag har ingen manual. problemet är att jag inte får igång den längre. Koden borde vara avstängd, vilket inte borde göra skillnad eftersom jag inte kan knappa in koden när fronten inte "flippar". Detta började efter att jag böt batteri. Jag har kollat men jag ser ingen kabel som skulle vara urkopplad.
Låta handsläggan tala
Nä skoja ba, kolla med typ BRL om dom vet vad som kan ha hänt ??
- Johannes.G
på min som är rätt gammal så trycker man som sagt i övre vänstra hörnet, finns en inställning i stereon om man ska behöva trycka en, två eller tre gånger men det är bara o prova.
Kinderbesen: Kodfjärren använder du sen när du väl fått upp spelaren
Lite svårt o göra det när den är felvänd.
Kinderbesen: Kodfjärren använder du sen när du väl fått upp spelaren
Kör: Audi A4 1.8Tsq STCC-Edition
Medlem no. 754
Four rings to rule them all
Medlem no. 754
Four rings to rule them all
- Johannes.G
WoberT wrote:på min som är rätt gammal så trycker man som sagt i övre vänstra hörnet, finns en inställning i stereon om man ska behöva trycka en, två eller tre gånger men det är bara o prova.
Kinderbesen: Kodfjärren använder du sen när du väl fått upp spelarenLite svårt o göra det när den är felvänd.
OK tänkte lite fel här
tackar för lite lättning i ledet...
"mmhhum..this is a tasty burger!!"
F.D. kinderbesen
206 RC-04
Såld306 gti-99
F.D. kinderbesen
206 RC-04
Såld306 gti-99
Re: kenwood flip-front **PROBLEM**
kenwood har ett känt problem med maskade (flippfront) det sitter en tunnbred kabel och den burkar det vara problem med.. hade samma fel på min kenwood och den va inte enns 1 år gammal.. så ända alternativet är väll att laga tyvärr lr köpa nyttfinnjävel wrote:Jag har en kenwood flip-front cd-spelare som följde med bilen så jag har ingen manual. problemet är att jag inte får igång den längre. Koden borde vara avstängd, vilket inte borde göra skillnad eftersom jag inte kan knappa in koden när fronten inte "flippar". Detta började efter att jag böt batteri. Jag har kollat men jag ser ingen kabel som skulle vara urkopplad.
Körde förut 306 RC Edition.