Strålkastar spolningen fastnar, peugeot 206 gti
Strålkastar spolningen fastnar, peugeot 206 gti
jag har en peugeot 206 gti -01..
jag har problem med att spolningen på strålkastarna inte åker ner igen efter att dom har sprutat. nån som vet vad som kan vara felet?
jag har problem med att spolningen på strålkastarna inte åker ner igen efter att dom har sprutat. nån som vet vad som kan vara felet?
-
Henke82
Ta bort smuts om det finns och smörj upp de lite. Funkar alltid.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Jag får ingen ordning på det här. Ibland stanar den ena uppe och ibland båda. Jag har spolat rent och smörjt upp men det blir inte bra.
Jag kanske måste ta bort dom och ta isär dom och göra rent riktgit seriöst?
Någon som vet om det finns kofångare utan hål för strälkastarspolning? Isånna fall skulle man ju kunna köpa en sån och ta bort spolningen.
Någon som vet om det finns kofångare utan hål för strälkastarspolning? Isånna fall skulle man ju kunna köpa en sån och ta bort spolningen.
Persa wrote:Jag får ingen ordning på det här. Ibland stanar den ena uppe och ibland båda. Jag har spolat rent och smörjt upp men det blir inte bra.
Svenska 206:or har alltid strålkastarsprutning. Utomlands finns det utan. Jag hade sett det som ett gyllene tillfälle att byta front till något roligare.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Persa wrote:Jag får ingen ordning på det här. Ibland stanar den ena uppe och ibland båda. Jag har spolat rent och smörjt upp men det blir inte bra.
Dom kommer till peugeot i sverige utan håll.
Så de är bara å glida in på närmaste verkstad å beställa, går på någon/ra hundra lappar men de är de värt.
Å så är de bara att rycka säkring nr:14 tror jag att det var, så är lycktspolningen ett minne bort.
/Mike
Stavfel? javisst, men jag bryr mig inte.
Mike wrote:Persa wrote:Jag får ingen ordning på det här. Ibland stanar den ena uppe och ibland båda. Jag har spolat rent och smörjt upp men det blir inte bra.
Dom kommer till peugeot i sverige utan håll.
Så de är bara å glida in på närmaste verkstad å beställa, går på någon/ra hundra lappar men de är de värt.
Å så är de bara att rycka säkring nr:14 tror jag att det var, så är lycktspolningen ett minne bort.
/Mike
Nr: 14 ???
Höger munstycke fastnar på min 206:a med, skall rycka ut säkringen då
Ta bort kofångaren: http://206gti.net/bumper/