Nån som har dratt en sånn på nån 405 Le Mans?
Trodde ju att det var på samma ställe på en "vanlig" Mi16 men icke.
Ska ut och försöka fixa det nu, så ett snabbt svar vore underbart!
En bild vore perfekt

hannez wrote:kan väll alltid borra ett hål om du inte hittar nått

Rickard Ingvarsson wrote:HAr letat mig fördärrvad, får väll börja ta bort massa plast grejer o leta under dom.
Hittade ett hål, längst upp till vänster (om man står framför bilen) gick och trycka in kabeln ca 50cm , men den kom inte ut nånstanns
wavik© wrote:ska kolla i helgen vart min kabel e dragen nånstans, men ja har för mig att den går in i torpeden vid nån gummibussningsmojäng
Rickard Ingvarsson wrote:wavik© wrote:ska kolla i helgen vart min kabel e dragen nånstans, men ja har för mig att den går in i torpeden vid nån gummibussningsmojäng
Jag har fått igenom kabel nu, hehe, vi hitta ett litet hål uppe till vänster (framirfån sett) där ve tröka o greja, till slut fick vi ut kabeln ungefär vid handsfacket, och kunnde lirka ner den till listen, men tack ändå Wavik.
LoGiken wrote:Rickard Ingvarsson wrote:wavik© wrote:ska kolla i helgen vart min kabel e dragen nånstans, men ja har för mig att den går in i torpeden vid nån gummibussningsmojäng
Jag har fått igenom kabel nu, hehe, vi hitta ett litet hål uppe till vänster (framirfån sett) där ve tröka o greja, till slut fick vi ut kabeln ungefär vid handsfacket, och kunnde lirka ner den till listen, men tack ändå Wavik.
Gammal tråd, men samma problem, tror jag hittat det hålet du gick genom men där sitter ju en tjock tät gummigenomföring för. Har problem och komma igenom den, några tips?
Eller om det finns några enklare ställe att dra kabeln på?
beta wrote:Swiften wrote:Det brukar ju vara lite krångligt att hitta hålet i början, men när man väl finner de brukar de gå ganska fort....