jo nu e de såhär va.. jag har en mi16 från 90 som lekte kabelbrand med sig själv här för ett tag sen. allt började med att som säkert vissa läst att den tvärdog en dag här för inte så längesen.. visade sig vara så att soppapumpen av okänd anledning inte fick ström nå mer.
iallafall för att göra en lång historia lite kortare så tror jag å min personliga meck att databoxen är boven i dramat. å nu till sak, kan det va så att det finns nån som skulle kunna va så gullig och givetvis då bor i sthlmsregionen, kunna komma förbi å låta mig prova med dennes databox å se om det e den som gett upp?.. min bil står nu i ett garage vid s:t eriksplan i centrala sthlm å vill inte starta alls trotts att vi fixat ny isolering till kabelhärvan osv.
hoppas!!! =)
mvh Kenneth
ps. kaffe läsk, trevligt sällskap å massa balla bilprojekt finns att skåda i garaget
Har box i sthlm som du kan få testa med men om den pajar köper du en ny till mig efter som man inte vet vad du har haft för fel Ok? Självklart så får du se att den är hel innan du prövar Mvh /Göran
har en i uppsala men vågar inte köra in till centrala sthlm pga körförbud på bilen så du får komma o hämta o sen komma tillbaka med den... o samma villkor som Göran.. you break it you buy it... fast du får fixa ny istället...
hola!! vikka killar!! .. är det nån som läser här nu snarast som skulle ha möjlighet å lämna ifrån sig en box ikväll?? kompisen ska nämligen ner i garaget senare..
halloj.. tänkte bara säga att mitt problem kvarstår .. ehhm alltså har inte fått tag i nån box.. grejen e att jag skulle behöva ta en titt ner i nån annans motorhuv också för att se efter så alla kontakter sitter där dom ska i min.
Det börjar krisa sig lite me platsen i garaget (inte min plats) å så.. måste få igång bilen.. kan inte ni som erbjudit er (som har en mi16) skicka iväg ett pm till mig eller lägga till mig på msn ([email protected]) så kanske vi kan komma överens på någe sätt..
kanske är så att du har något fel på din bil som man kan kompensera att laga? ALLA verktyg iklusive svets med mera med mera finns i garaget i fråga!