Nik wrote:Kristian: Är det den kammen du ska köra på? Borde du inte satsa på nåt än vassare när du ändå håller på? Allt annat på motorn är ju rejält tilltaget
Kommer du skicka din topp till Puma eller kommer du låta nån i Norge fixa dit ventilerna och porta?
Tyckte jag såg nåt på 205gti.. om att du trots allt överväger att skicka iväg den.
Jeg tror ikke jeg vil gå for kvassere kam enn den der.
En jeg kjenner i UK (heter huxley309) på 205gtidrivers får portet en topp med standardventiler, riktignok hos Longman, og dem mener det skal gå å få 220-230hk med denne kammen: 4900521, det er jo den kvasseste man kan kjøre med på hydrauliske ventilløftere.
Siden min topp mest sannsynlig vil flow'e bedre pga. så stor borring satser jeg på de kammene jeg henviste til ovenfor. Innsuget mitt blir jo en restriksjon når man passerer 250-260hk uansett. Og samme hvor mye effekt det blir i motoren til slutt om det blir 230 eller 260hk, så er det vel nok i en 205 Gti på 800kg
Toppen blir forøvrig portet her i Norge av en som skal være meget flink.
Koster jo fort 1500,- kr bare å sende toppen til Pumaracing, og sikkert 5-800,- å få den sendt tilbake igjen også, så prøver her i Norge først og ser hvordan det går.
BTW.. Har fått lakkert opp bremsene nå:
http://cortex.fa-s.ntnu.no/~kristian/20 ... MG0209.jpg