De ställena ska du borra dit nya kulor på, räkna in 1 cm mellan kulorna, 1,5 cm centrum-centrum så borde det bli fint.
Sen bör du byta alla "kopparna" alltså de du trycker på kulorna till ClasOhlssons som sitter sjukt mkt bättre o känns gedignare än plasten som är där från början.
Nämen, kortar du där blir ju slaget kortare mot växellådan, och längre mot spaken. Han måste väl korta det andra benet så att lite rörelse på stången från spaken ger mycke rörelse på lådan.. eller är jag full nu igen *hoppas*
du verkar inte ha sätt hur det ser ut på Mi16x4 hör jag:P
det går knappt att se det äns..och än mindre att komma åt att skruva på de..ingenting som sitter där nere är äns likt era saker som ni babblar om:P mitt ser udda ut..
hehe jo jag förstog att det va en 205. de e lungt. men om jag tar bort topen på motorn så kan jag komma åt hur bra som helst..men jag vill inte flytta kamen så jag måste ställe in kamren och allt så för de e jag as kass på:P
men men jag måste ha ett garage först för att kunna göra nåt. och det är ju omöjligt att få tag på här i Östersund:(
Supra wrote:hehe jo jag förstog att det va en 205. de e lungt. men om jag tar bort topen på motorn så kan jag komma åt hur bra som helst..men jag vill inte flytta kamen så jag måste ställe in kamren och allt så för de e jag as kass på:P
men men jag måste ha ett garage först för att kunna göra nåt. och det är ju omöjligt att få tag på här i Östersund:(
//Henke
du kan inte ta det underifrån? på mi16 fwd har ja för mig att man kan klämma upp ett finger eller två
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto
ja det kanske kan gå..jag e lite osäker, för att det finns en tvärrgående balk som går rakt under den så det e lite svårt..men nu när du säger de, så tror jag att den e lätt att ta bort, ska kolla upp de där. tack för tipset.