Kvalitets "in dash dvd"
-
SebbanBoy14
Kvalitets "in dash dvd"
Skulle vilja ha en in dash dvd från exepmel pioneer eller blackpunk JVC osv. Vill inte ha någon importerad spelare som låter skit. Billigast spelaren jag har hittat i butik här ligger på 8500kr... Någon som har något bra tips där man kan fåtag i en billig? Ska till thialand om 3 veckor kanske kan dom ha det där?
Vad tror ni?
Vad tror ni?
Blaupunkt. 
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
-
SebbanBoy14
-
SebbanBoy14
Re: Kvalitets "in dash dvd"
SebbanBoy14 wrote:Skulle vilja ha en in dash dvd från exepmel pioneer eller blackpunk JVC osv. Vill inte ha någon importerad spelare som låter skit. Billigast spelaren jag har hittat i butik här ligger på 8500kr... Någon som har något bra tips där man kan fåtag i en billig? Ska till thialand om 3 veckor kanske kan dom ha det där?
Vad tror ni?
Elektronik köper man inte i Thailand. Mellanlandar ni däremot i FAA kan du göra fynd.
-
SebbanBoy14
-
SebbanBoy14
SebbanBoy14 wrote:Tror du dom säljer dvd spelare till bilen på en flygplats?
Varför skulle inte en Pioneer eller JVC spelare köpt i thailand funka då? Samma företag ju, Säljer billigare där förs dom kanske görs i närheten
JVC från Thai funkar såklart jättebra