Lambdakontaker på 206 GTi
Lambdakontaker på 206 GTi
Vart sitter lambdakontakternas andra ändar på en 206 GTi? Det jag har funderingar om att göra är att flytta ner katalysatorn under bilen och montera ett extraktorgrenrör på min 1,6 liters motor. Original sitter katalysatorn framför motorn och jag vill flytta runt lite. Kan man modifiera(förlänga) lambdakablar utan att det blir störningar och skit på den? Eller kan man använda dom lambdakablarna från GTin original. Längd på dom om någon kanske vet det??
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
Oki, får spåna vidare... Och kolla upp på min bil hur kontakter sitter och vidare. Fast nu har jag fått andra idéer för mig, stressfläkt
Hade vart ruggigt skoj, vet en snubbe i chile som matar sin 1,6 litersmotor med mer luft så, han har 195 hp enligt nätet. 90 orginal...
Hade vart ruggigt skoj, vet en snubbe i chile som matar sin 1,6 litersmotor med mer luft så, han har 195 hp enligt nätet. 90 orginal...
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW