Hej!
Har nu ett par angel eyes i bilen. Det har varit en del strul med de jag köpte dem av så de har nu skickat mig ett par nya angel eyes i en annan snyggare modell . Så nu undrar jag om någon skulle kunna hjälpa mig att koppla in dem nära malmö? Behöver inte vara i just malmö bara inte för långt ifrån... Bor själv mitt i stan så inte jätte bra plats att jobba på men det går om det krisar. Det verkar vara ganska lätt att koppla in dem.. Man ser klart och tydligt vilka sladdar som ska var osv. Jag hade nog själv klarat det om jag bara vågat och haft lite bättre plats / garage. Hör av er om ni har lust att hjälpa mig
Någon som kan hjälpa mig med inkoppling i Malmöområdet?
Re: Någon som kan hjälpa mig med inkoppling i Malmöområdet?
mina var vara "plug n' play" så det var inga sladdar att koppla in som inte satt i snabbkontakterlasse206 wrote:Hej!
Har nu ett par angel eyes i bilen. Det har varit en del strul med de jag köpte dem av så de har nu skickat mig ett par nya angel eyes i en annan snyggare modell . Så nu undrar jag om någon skulle kunna hjälpa mig att koppla in dem nära malmö? Behöver inte vara i just malmö bara inte för långt ifrån... Bor själv mitt i stan så inte jätte bra plats att jobba på men det går om det krisar. Det verkar vara ganska lätt att koppla in dem.. Man ser klart och tydligt vilka sladdar som ska var osv. Jag hade nog själv klarat det om jag bara vågat och haft lite bättre plats / garage. Hör av er om ni har lust att hjälpa mig
ajsing bajsing.. då kan jag inte hjälpa dig..lasse206 wrote:Så är det inte med dessa... De första var ganska jobbiga att koppla in.. De nya nu verkar ganska simpla 3 sladdar (svart + röd) till parkeringsljus och en kontakt till hel och halv som antagligen måste bytas.
men om du vet hur du skall koppla, varför kopplar du inte bara då?.. finns ju vettigare sätt att koppla ihop två sladdar än eltape.lasse206 wrote:Det är inte tips jag behöverjag vet exakt hur allt ska göras och så... Behöver någon som är lite mer händig med sladdar... Annars blir det eltejp för hela slanten.. Och vi alla vet hur länge det håller