Har gått och köpt en Pigge till, nämligen en 206 1,6 Roland Garros, så nu slipper min 308 Turbo vara ensam i garaget
Problemet är att något klantarsel har skrapat ena sidan på bilen vid en provkörning (bilen kostade därefter) och att någon dragit skorna över tröskeln vid varje in och urstigning så det ser ut som f*n.
Min plan är att till att börja med fixa tröskeln för att slippa rost.
Kan någon tipsa om en lackerare som är duktig i SV Skåne (allra helst Malmö eller Trelleborgsområdet)? Håller han dessutom låga priser är det så klart dags att fira med tårta!
Hmm, Leifs Billackering håller hyfsat låga priser. Grymt bra är de iaf. Men det är inga svartjobb där så priset ligger ju lite högre än Baksidan Av Hassouns Däck där det också finns en lackerare. Kan dock inte rekommendera dem. Har varit i kontakt med dem men inte lackat där, jag lämnade grejorna där men hämtade dem vid tredje avtalade tiden då de fortfarande var olackade och slängda i en hög med skräp... Billigt skulle det blivit iaf. En annan som är svinbra är Autoklinik men där kostar det skjortan och de har lång väntetid. Där har jag dock lackat det mesta och jag kan inte annat säga än att de är bäst. Jag har för mig att Shtig här på forumet hade nån lackerare i Trelleborg som var bra.
Leifs håller till i Fosie. Huset bredvid/bakom däckonline ungefär
Autoklinik ligger i Arlöv. I samma hus som Fiat
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
Antar att du syftar på Ahls i så fall. Att fråga Autoklinik om de kan göra det svart är nog som att föreslå att fransmännen ska byta flagga till den tyska
Sen vill jag inte ha det svart. Det skulle se för jävligt ut på en grön bil
Hur som helst, om jag skulle drista mig till att förhöra mig om möjligheten till att firman får problem med kvittoskrivaren, så kommer det absolut inte att ske hos en firma vars namn har nämnts här. Det är fler som läser detta forum än vad man tror, t ex så finns det en viss Piggehandlare i södra Skåne som kontinuerligt studerar klubbens forum. Du vet vem du är... Hoppas att förkylningen är bätrre nu
Leifs billackering, Agnesfridsvägen 168 brevid nissan typ... De är snabba och duktiga... Inte orimliga priser... Lacka min nya grill där för 800.. Tog en dag