Joakim Enoksson wrote:Mmm...tänkte tillbaka på den gången jag hade jobbat 16h i sträck och sedan kom hem 22 och drog 5 stabba starköl...Då snurrade det friskt.. =)
hehe, kan tänka mig =) själv har ja jobbat sen 10 imorse! så de kommer nog kännas fint ikväll
Japp, se bara till att få i dej mat innan och inte på vägen hem från krogen
"den kommer lätt upp"
=)
men skjut 2-3 tequila annrs om du inte gillar mättnadskänslan..
Dom säger att man kan bli full på att dricka vatten, men så jävla fattig har jag inte vart hittills, så jag kan varken dementera eller......
Joakim Enoksson wrote:Köp ett nytt L stag eller köp ny led till den delen som hoppar
Leibel har kortat staget så jävligt så jag vet inte om det kommer att passa. om det inte gör det måste jag bygga om L staget och för det behöver man svets
205 Mi16 såld
---------------------------------
Bättre med rödljus framför än blåljus bakom.
Joakim Enoksson wrote:Köp ett nytt L stag eller köp ny led till den delen som hoppar
Leibel har kortat staget så jävligt så jag vet inte om det kommer att passa. om det inte gör det måste jag bygga om L staget och för det behöver man svets
staget har ju inget me saken att göra, dom där pinnarna är ju anpassade till längre stag så de ska nog funka, dock tycker ja du ska korta de innan du monterar =) annars blir de som en soppslev =)
Enok: jaförfan, slängde nyss i mig en megameny på donkan =) så de ska nog gå bra