Ajaj! Har dragit av en bult på fårrden!?
Ajaj! Har dragit av en bult på fårrden!?
Jao, bultarna sitter ju i navet på den här bilen, en 4:a bultars...
Och idag(sent jag vet) när jag skiftade vinter till sommar, så drog jag av en bult i bak.. Jag är för stark helt enkelt!
Går det att köra med 3 av 4 bultar? Eller skiter det sig helt??? Tjaba
Och idag(sent jag vet) när jag skiftade vinter till sommar, så drog jag av en bult i bak.. Jag är för stark helt enkelt!
Går det att köra med 3 av 4 bultar? Eller skiter det sig helt??? Tjaba
Snart i en Corrado G60... Mmm, kompressor smakar mumma!
- Stefan Sager
Ja, det funkar fint att köra med tre bultar. Jag har kört med tre bultar på ett av dom drivande hjulen ett bra tag nu.
Sushi-addict | Peugeot 307 XS 2,0 -06
-
Guest
-
Tobias Lindell
Borde vara likadant på skivor också, men möjligen svårare att få isär.
För övrigt kan jag tala om, för att muntra upp dig, att två av pinnbultarna till grenröret på min nya Opel var avdragna. Det lät lite lustigt när den var kall, men tätade sig självt när den blev varm (självklart var den varmkörd när jag var och tittade på den). Vi lyckades byta en av pinnbultarna, den andra var av inne i blocket och det var för trångt att borra ur den med kylaren och AC-kondensorn på plats. Får se hur länge det håller.
För övrigt kan jag tala om, för att muntra upp dig, att två av pinnbultarna till grenröret på min nya Opel var avdragna. Det lät lite lustigt när den var kall, men tätade sig självt när den blev varm (självklart var den varmkörd när jag var och tittade på den). Vi lyckades byta en av pinnbultarna, den andra var av inne i blocket och det var för trångt att borra ur den med kylaren och AC-kondensorn på plats. Får se hur länge det håller.
Brummar runt i en svart Astra Sport
- Fredrik Sjöberg
- Anders Hedihn
-
Linkan